Filemons Cream

Kecskesajtos kerti saláta



Végre eljött az idő, amikor elkezdhetem leszüretelni kertem első terményeit. 
Kicsit kétségbe voltam esve tegnap, hogy nincs itthon semmi "kaja" és el kell menni a boltba, amihez semmi kedvem nem volt. Aztán eszembe jutott, hogy ott a kert... rukkola, római saláta, bébi spenót, bébi lilahagyma és fokhagyma. Találtam egy kevés lilahagymás kecskesajtot a hűtőben, mely eszméletlenül jól passzol a rukkolához.
Rengeteg ecetem van itthon, sokat még ki sem próbáltam...így esett a választásom a bodzás almabor ecetre. Ezt helyettesíthetjük almabor ecettel és egy kevés bodzaszörppel.

Hozzávalók:

lilahagymás kecskesajt
rukkola
római saláta
bébi spenót
bébi lilahagyma és fokhagyma

Az öntethez:

1 evőkanál bodzás almaborecet 
2 evőkanál olíva olaj

A salátákat alaposan megmostam és lecsepegtettem, a sajtot felkockáztam. Az öntet hozzávalóit alaposan elkevertem és a salátára csorgattam.

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images