Filemons Cream

Az igazi tömény amerikai fudgy brownie


Sokáig vadásztam az igazi "fudgy", vagyis a töményen csokis és kicsit krémes brownie receptjét, de végre megtaláltam! Egyszerűen tökéletes és ellenállhatatlan!

Martha Stewart oldalán leltem rá az igazira, viszont egy kis módosítást kellett eszközölnöm, mert európai ember számára ehetetlenül édes az a recept. A cukor mennyiségét jelentősen csökkentve is azért súrolja az én ízlésem szerinti "túl édes" kategóriát.

Nagyon könnyű elkészíteni és ami külön tetszik ebben a receptben, hogy csak egy tálat kell utána mosogatni. :)

Hozzávalók: 
(én egy kb. 18 x 28 centis tepsiben sütöttem)

115 g vaj (nem margarin!)
170 g min. 70 %-os jó minőségű étcsokoládé
200 g nádcukor
3 egész tojás
nagy csipet tengeri só
80 g finomliszt (legjobb a finomra őrölt süteményliszt)

A sütőt 175 fokra előmelegítem és a tepsit kibélelem sütőpapírral. Nem használom a légkeveréses funkciót, ez a süti alul-felül sütéssel lesz a legjobb.

A vajat és a csokoládét vízgőz felett megolvasztom, majd belekeverem a cukrot. 
Leveszem a gőzről és egyenként hozzáadom a tojásokat. Sózom és végül a lisztet is beleszórom. Addig keverem, amíg sűrű homogén masszát kapok.

Egyenletesen eloszlatom a formában, majd 35-40 percig sütöm. Hagyom a formában kihűlni.

Kép Pinterestről, mert az enyém elfogyott mire a fotózásig jutottam volna. :)

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images