Filemons Cream

Túrógombóc meggyöntettel



Gondoltam, egyszer ki lehetne próbálni a nagy kedvencet, a túrógombócot a nem hagyományos pirított zsemlemorzsa - tejföl - porcukor változatban is. Épp volt otthon némi meggy, így jött az ötlet, hogy legyen gyümölcsöntettel. A túrós pannacottámhoz illik, így a túró gombóchoz is fog. A végeredmény pedig annyira finom lett, hogy kedvet kaptam tovább kísérletezgetni, milyen gyümölcs öntetek illenének még hozzá...

A túró gombóc receptjét nem írnám le még egyszer, itt megtaláljátok: http://filemonsfood.blogspot.hu/2012/08/a-konnyed-turo-gomboc.html

A meggyöntethez:

30 dkg meggy
10 dkg barnacukor
1/4 teáskanál vanília kivonat
1 rudacska fahéj

A cukrot kissé karamellizáltam, majd óvatosan hozzáadtam a magozott meggyet és a fűszereket. 15 percig főztem, miközben gyakran megkevertem.

Melegen és hidegen is épp egyforma finom!



You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images