Filemons Cream

Grillezett kecskesajt korma masalá-s sült zöldségekkel


Igazi fúziós fogás ez az étel: sok-sok helyi zöldség és sajt egy nagy csipetnyi Dél-Ázsiával fűszerezve.

A sajtot a Szimpla Piacon szereztem a bejárattól balra (ha háttal állunk az utca felőli oldanak) lévő úriembertől. Csodálatos kecskesajtokat árul, és mindig kötelező végigkóstolni az összeset! Felér egy komplett reggelivel, már ha valaki (mint én) bírja éhgyomorra a sajtokat..  :) Most egy fokhagymás darabot választottam választottam, de ajánlom a camembert sajtját is, isteni!

A zöldségek édesanyám kertjéből valók: gyöngyhagyma, tök és bébi cékla. (De használjunk bátran bármilyen zöldséget, aminek éppen idénye van.)

Korma masala: egy dél-ázsiai fűszerkeverék, mely javarészt őrölt chili, kömény, koriander és kardamom keveréke. Minden nagyobb fűszeresnél vagy hipermarketben beszerezhető már.

Hozzávalók:

Igazából nem is tudok megfelelő mennyiségeket írni. Annyi szelet sajt, amennyit kívánunk, és annyi zöldség, amennyit meg bírunk enni.

A zöldségeket kb. 2x2 cm-es kockákra vágtam, sóztam, megszórtam a masalával és csorgattam rá pár csepp olíva olajat. 190-200 fokos sütőben addig sütöttem, míg kívül ropogós, belül puha nem lett.

A sajtot kb 1 cm vastag szeletekre vágtam, meglocsoltam egy kevés olíva olajjal, majd forró grillserpenyőben megsütöttem.
És íme a vacsora 20 perc alatt.

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images