Filemons Cream

Epres joghurthab




Körülbelül 8 évnyi kísérletezés után végre sikerül tökéletesen reprodukálni gyerekkorom kedvencét, a joghurthabot! Számtalan kísérlet után, ennél a kóstolónál elkezdtem ugrálni örömömben.
Már csak a citromos lesz hátra... :)

Hozzávalók 4 pohárnyi joghurthabhoz:

50 dkg eper
10 dkg porcukor
1 rúd vanília
1 evőkanál citromlé
5 lap zselatin
2,5 dl epres joghurt (Cserpes)
3 dl habtejszín (Cserpes)

A lapzselatinokat hideg vízbe áztattam, majd 0,5 dl forró vízben feloldottam.
Az eper harmadát apró kockákra vágtam, a maradékot pedig a porcukorral pürésítettem, és átszűrtem, hogy a magok ne kerüljenk bele.
A tejszínből lágy habot vertem.
Összekevertem a zselatint, az eperpürét, a joghurtot és a tejszínhabot, majd beleszórtam az eper darabokat is.
Pohárkákba töltöttem, majd a hűtőbe rejtettem. Kb. 3-4 óra alatt dermed a megfelelő állagúra.


You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images