Filemons Cream

Pikáns-narancsos sült csirkecomb



Szeretem a sült csirkét, mert a világ legegyszerűbben és talán legváltozatosabban elkészíthető fogása. A fűszerek és köretek variálásával több százféle receptet lehet kihozni belőle. Ez az én új kedvencem. Pikáns, fűszeres, szaftos és vajpuha.

Hozzávalók 2 főre:

2-3 egész csirkecomb
1/2 narancs leve
2 evőkanál Heinz szójaszósz
1 teáskanál csilipehely vagy őrölt csili
1 teáskanál őrölt narancshéj
1 nagyon pici csipet őrölt szegfűszeg
1 evőkanál olíva olaj
1 fej hagyma, "rusztikusra" vágva

10 szem apró burgonya

A csirkét alaposan megmostam és letörölgettem. A "pác" hozzávalót összekevertem és bedörzsöltem vele a combokat. Az egészet egy tűzálló tálba tettem, lefedtem alufóliával és 30 percre a 180 fokos sütőbe dugtam. (Legyen elég hely a pipi mellett, mert később a burgonya is mellé kerül.)
A fél óra lejárta után a combok mellé szórtam a burgonyát, újra lefedtem és további 30 percig sütöttem. Ekkor lekerült a fólia, viszont a sült még 30 percet csücsült a sütőben, amíg szép ropogósra nem pirult a bőre. Közben párszor meglocsoltam a szafttal.

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images