Filemons Cream

"Dubarry" csirke



Nemrég költöztem, (persze a konyhafelszerelés volt az első, amit kicsomagoltam), azonban sajnos a többivel a munkám miatt nem haladok. Így se időm, se energiám nincs mostanában főzni, de remélem ez az áldatlan állapot már nem tart sokáig. Szóval, a következő recept 5 perc előkészületet, majd 50 perc sütést igényel. Extra gyors, és extra finom. Szóval, csak tényleg idézőjelbe téve készült Dubarry módon, mert a besamel mártás helyett, csak fűszeres tejföl került rá. És csirkemell helyett is combot használtam - igen, még mindig nem szeretem a csirkemellet. :)

Hozzávalók fejenként:

1 egész csirkecomb
karfiol, ízlés szerinti mennyiség
2 dl tejföl
10 dkg mozzarella
só, fehér bors, szerecsendió, cayenne bors

A csirkecombot megmosom, ketté vágom alsó és felső részre, sózom és bőségesen fűszerezem. Egy jénai tálba helyezem. A karfiolt aprócska rózsákra bontom és a pipire teszem. A tejfölt szintén fűszerezem, és nem bánok csínján a szerecsendióval és a csípős cayenne borssal. Meglocsolom a karfiolt, a végén sajtot darabolok a tetejére. 190 fokon sütöm 50 percig, amíg a sajt szép piros lesz a tetején.
Nekem a karfiol pont elég köret volt, de ha Nektek nem lenne az, süssetek még burgonyát mellé. Ekkor vágjátok karikára és a csirke alá tegyétek.

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images