Filemons Cream

Taco-taco...



Tipikusan a "nézzük milyen maradék van itthon" menü-tervezés szüleménye... :)

Hozzávalók 2 személyre:

4 tortilla tészta
1 csirkemell
1-2 lime
2 fej vöröshagyma
2-3 szem paradicsom
1 babkonzerv
Taco fűszerkeverék (olyat válasszunk, amiben nincs ízfokozó és tartósítószer)
2 gerezd fokhagyma
chili

Először a babot lecsepegtettem, és egy hagymával, a fokhagymával, egy pici piros chilivel, 1/2 lime levével és egy csipet sóval pürésítettem.
A csirkét vékony csíkokra vágtam, és pácot készítettem neki a következőkből: egy lime leve, pici chili, taco fűszerkeverék és kevés olíva olaj. Ebbe egy órát hagytam állni, de akár előző este is bepácolhatjuk.
Egy fej hagymát és a paradicsomokat felkarikáztam. Megpirítottam a hagymát, a húst, hozzáadtam a paradicsomot egy csipetnyi sóval, és addig főztem nagy lángon, míg a paradicsom leve el nem párolódott.
A tortilla lapokat megkentem a babpürével, rátettem a ragut, félbehajtottam és tejföllel megkentem. Forró sütőben ropogósra sütöttem. Tálaláskor szórjuk meg még a fűszerkeverékkel és adjunk mellé lime-ot, esetleg friss salátát.

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images