Filemons Cream

Kolbásszal és olívával töltött csirkemell



A hús- hússal mindig jó kombináció, még jobb ha pofonegyszerű elkészíteni. Magam sem tudom, hogy pattant ki az agyamból a kolbász és az olívabogyó kombinációja, de tényleg zseniálisak együtt!

Hozzávalók / fő:

1 csirkemell
puha, majdnem hogy kenhető kolbász (én Gyulait választottam)
olívabogyó
só, bors
paradicsom

A csirkemellbe zsebet vágtam, jó mélyen, szép nagyot. Felkarikáztam a kolbász és az olívabogyót. Annyit tömködtem bele, amennyi csak belefért. Bekentem olívaolajjal, kevés só és bors került rá, és pár karika paradicsom. Ne sózzuk túl, mert a kolbász és olíva elég sós! 180-200 fokos sütőben 40 percig sütöttem, közben párszor meglocsolgattam a szaftjával. Egészség-mániásoknak nem ajánlott! :)

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images