Filemons Cream

Habcsók


Idén karácsonyfa dísznek készült nálam habcsók karika. Enni nem szeretem, mert számomra túl édes. :)

Hozzávalók:

4 tojás fehérje
26 dkg átszitált porcukor
ételfesték

A tojásokat szétválasztottam. A fehérjét egy teljesen tiszta, szigorúan zsírmentes keverőtálba tettem. Közepes fokozaton kezdem el felverni a kézi habverővel. Egy perc után evőkanalanként szépen hozzáadagoltam a porcukrot és kívánt mennyiségű ételfestéket. Mikor már teljesen kemény volt a hab, még pár percig tovább vertem. Akkor van kész, ha teljesen megtartja a formáját.
Egy tepsit kibélelek sütőpapírral. A sütőt 100 fokra előmelegítem. Ha van, kivételesen javaslom a légkeveréses funkció használatát. 
A csillagcsővel ellátott habot habzsákba lapátolom a habot és a kívánt formákat a sütőpapírra nyomom. Ha nincs habzsák, akkor celofánból és készíthetünk habzsákot. 
Sütés közben egy kanállal résnyire támasszuk ki a sütő ajtaját. Min. 2,5,de inkább 3 órán át kell így szárítani a habcsókot. 


You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images