Filemons Cream

Bemutatkozás


Az eddig megtett út

Csorba Orsolya
Filemon's Food
A főzés és a gasztronómia szeretetét kétséget kizáróan szüleimtől örököltem. Édesapám szakács, Anyukám pedig szakács szakoktató egy középiskolában. Mikor Anya várandós volt velem a diplomáját írta, így már az Ő pocakjában is a szakácsművészetről tanultam. 10 évesen már tudtam hogy készül a kaszinótojás és a francia saláta és hogy hogyan kell házilag majonézt készíteni. Minden mozdulatukat lestem a konyhában kis kuktaként.
Gimnázium után egyre többet kezdtem főzni a baráti társaságokban és jöttek a kérdések, kérések: "Ez hogyan készül?", "Átküldöd a receptet? Én is kipróbálnám..."! Ekkor kezdtem el írni a Filemon's Food-ot. Aki ismer tudja, hogy rajongok a macskákért és a blogot is gyermekkori pajtásomról, egy karthauzi kandúrról neveztem el.
Örömmel és büszkén figyeltem, hogy a heti 5-10 olvasóból hogyan lett napi több száz látogatója a blogomnak. Közben pedig egyre többször főztem egyre nagyobb társaságoknak: baráti összejöveteleken, szülinapi bulikra, karácsonyi partykra, céges csapatépítőkre. 

A jövő

28 év kellett, hogy tudatosuljon bennem: a gasztronómia az, amivel foglalkozni szeretnék. Eddig csak hobbinak tartottam és tiltakoztam ellene, hogy ez legyen a munkám. Úgy gondoltam akkor megunom és kiábrándulok a vendéglátásból. Ma már ezt másképp látom. 
Nekem a főzés meditáció: elmélyedni a színekben, illatokban, ízekben, hangokban. Az egyik legnagyobb öröm számomra másoknak főzni. Tapasztalatból tudom és hiszem, hogy az emberek szívéhez a gyomrukon át vezet az út. Egy finom fogástól még a legkeményebb ember is ellágyul, boldogabb lesz, kinyílik a szíve és a lelke.
Ezért döntöttem el, hogy elindítom a Filemon's Food catering vállalkozását. Szeretném, hogy mások is megtapasztalhassák azt, hogy a főzés és a vendéglátás mennyi örömöt és mosoly tartogat. 

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images