Filemons Cream

Kínai húsgombóc édes- savanyú mártással



Eredetileg egy sima édes-savanyú csirkét szerettem volna készíteni, de nem volt csirkehús a botban, csak és kizárólag darált hús, így abból kellett valamit kihozni. A végeredmény a ropogós gyömbéres húsgolyó lett, hozzá zöldségek, házilag készített édes savanyú szószban és rizs.
Az édes savanyú mártás receptje itt olvasható.

Hozzávalók a húsgolyóhoz 3-4 főre:

50 dkg darált sertéshús
5 cm hosszú gyömbér (apróra vágva kb 2 evőkanálnyi)
1 gerezd fokhagyma
1 tojás
3 ek édes szójaszósz (pl Heinz)
1 teáskanálnyi ötfűszer keverék

A gyömbért és a fokhagymát apróra vágtam, majd az összes hozzávalót alaposan összegyúrtam. Kis gombócokat formáztam és forró olajban pár perc alatt ropogósra sütöttem. Figyeljünk rá, hogy az olaj elég forró legyen, különben megszívja magát a hús olajjal és az nem lesz túl finom!



You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images