Filemons Cream

Sült burgonya olívás majonézzel


Nagyon egyszerű és könnyű elkészíteni. Ehetjük önmagában, vagy tálaljuk sültek mellé akár hidegen, akár melegen.

Hozzávalók 2 főre:

10 szem apró burgonya 
1 nagy fej hagyma
1 piros chili
só, bors, olívaolaj, citromlé

A burgonyát negyedekre vágtam,  a hagymát és a csilit felszeleteltem. Egy hőálló tálban összekevertem őket és megszórtam sóval, borssal, egy evőkanál citromlével és olívaolajjal. Sütőben, 180 fokon, lefedve puhára sütöttem.

Majonézt készítettem a következőképpen:

1 szobahőmérsékletű tojás sárgájához vékony sugárban hozzákevertem 1 - 1 dl olíva és napraforgó olajat. Ízesítettem sóval, fehérborssal, mustárral, citromlével és porcukorral. A majonéz készítésének trükkjéről bővebben itt olvashattok.

Ha kihűlt a burgonya össze is keverhetjük, vagy egyszerűen rácsorgathatjuk a majonézt a meleg krumplira.

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images