Filemons Cream

Káposzta szezon kedvence: saláta!





Eredetileg a KFC káposztasalátáját akartam lekoppintani, mert bevallom, megőrülök mostanában érte. Mivel itt, vidéken nincs éttermük, kénytelen voltam magam elkészíteni. Találtam is jó pár holnapot, jó pár recepttel, de aztán mégis valami egyedit sikerült mixelnem, ami - bár imádom a KFC-s verziót- ezerszer jobb lett! És megjegyezném, hogy így, hogy az összes hozzávalót meg kellett vennem (az olajokat leszámítva), 1200 Ft-ból kihoztam 12 KFC-s adagnak megfelelő mennyiséget.
Pontosan nem mértem az arányokat, de valahogy így készíthettem:

1 kis fej fehér káposztát, 1 közepes sárgarépát és egy kis fej vöröshagymát nagyon apróra összevágtam. A káposztát óvatosan, mert hajlandóak szanaszét repülni a darabok a konyhában...
Hozzávalók az öntethez ( fontos, hogy alaposan keverjük ki):
  • 3 evőkanál (ek) olíva olaj
  • 3-4 ek tárkonyecet
  • 1 ek kristálycukor
  • 2,5 - 3 dl majonéz
  • bors 
Fontos, hogy ezek az arányok csak irányadóak. Készíthetjük édesebbre, savanyúbbra, ki ahogy szereti. Kóstoljunk!
Az öntetet és a hozzávalókat alaposan összekevertem, majd hűtőbe tettem. Adjunk neki időt, hogy összeérjenek az ízek!

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images